Gyakori kérdések
Hasznos információk
Kérdése van a rendeléssel kapcsolatban? Itt válaszolunk rájuk.
Hogyan vásárolok ?
Annak biztosága érdekében, hogy egy termék megfeleljen ön számára, kattintson rá, és figyelmesen olvassa el az ajánlásainkat. Ha a termék Ön és szalonja számára megfelelő, beteheti azt a virtuális kosárba. A kosárba helyezett összes termék megtekintéséhez kattintson a Nézet gombra. Itt újból ellenőrizheti a termékleírásokat.
Rendelés (kosár)
Itt ellenőrizze a rendelés helyességét, a mennyiségeket és az árat, valamint a szállítási költségeket és a rendelés végértékét ami automatikusan generálódik.
A következő lépésben lehetősége van :
- hitelesítéséhez - ha már vásárolt üzletünkből, kérjük, írja be a regisztráción megadott e-mail címet és jelszót.
- regisztrálni - írja be a vásárláshoz szükséges személyes adatait, amelyeket a rendszer menteni fog a következő vásárlásokhoz való felhasználáshoz.
Válassza ki a kézbesítési módot (futárral történő kézbesítés), illetve a fizetési módot (fizetés utánvéttel, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor kattintson a "Megrendelés" gombra.
Mikor fejeződik be a rendelés?
A megrendelés feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Minden megrendeléshez visszaigazolást küldünk e-mailben. A megrendelés elindítását követően automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés futárnak való átadásáról, és (később) egy e-mailt arról,hogy hogyan tudja nyomon követni a csomagot míg önhöz ér. A telefonos pontosítás érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal vagy az e-mailben szereplő telefonszámok egyikével.
Hogyan lehet megváltoztatni vagy törölni a megrendelést?
A megrendelést módosíthatja vagy törölheti annak feldolgozási állapotától és igényeitől függően.
Az Online bevitt számlázási adatok megváltoztathatóak a megrendelés teljesítése előtt, mielőtt a "Megrendelés" gombot megnyomná. A rendelés regisztrálásakor automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés felvételével kapcsolatosan. Ha a rendelés teljesül, a számlázási adatok módosítása a kezdeti számla törlését vonja maga után és új számlát állítunk ki.
Az online megrendelést módosíthatja vagy visszavonhatja annak megkezdéséig, vagyis amikor megkapja az e-mailt a csomagkövetési linkkel.
A megrendelést később csak írásban lehet módosítani e-mailben ([email protected]).
Hogyan fizethetek?
A megrendelés teljesítése előtt kiválaszthatja a fizetési módot:
- utánvétel: készpénzzel fizet a kiszállításkor;
- fizetés banki átutalással.
Mik a szállitási költségek?
- 0 (nulla) Forint, ha a rendelés értéke meghaladja a 20.000 Forintot (áfával együtt).
- 1900 Forint (áfával együtt) 20.000 Forintot meg nem haladó rendelések esetén.
Mikor történik a kézbesítés?
Szállítási idő átlagosan 48-72 óra a rendelés feladása után.
Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?
A terméket csak az eredeti csomagolásban, mennyiségi és minőségi különbségek nélkül lehet visszaküldeni.
Joga van a megrendelés kézbesítése után 14 munkanapon belül a vásárlástól elállni és a termékeket a bontatlan állapotban visszaküldeni. A szálítási költségek a vásárlót terhelik. Ebben az esetben a rendelés visszakerül hozzánk, mi pedig azt követően, hogy a kollégák jóváhagyták a visszatérítéseket, 14 munkanapon belül visszatérítjük a befizetett összeget az ön által megjelölt bankszámlára. Ön köteles írásban az [email protected] e-mail címre a következőket elküldeni: vezetéknév, keresztnév, rendelés / számla szám és egy bankszámlaszám, ahol ellenőrizheti a visszatérített termék (ek) értékét. Ha a terméket / termékeket nem szállítják vissza tökéletes állapotban, minden tartozékkal és csomagolással együtt, fenntartjuk a jogot az elállás megtagadására.
Bármilyen más kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.