Gyakori kérdések

Hasznos információk

Kérdése van a rendeléssel kapcsolatban? Itt válaszolunk rájuk.

Hogyan vásárolok ?

Annak biztosága érdekében, hogy egy termék megfeleljen ön számára, kattintson rá, és figyelmesen olvassa el az ajánlásainkat. Ha a termék Ön és szalonja számára megfelelő, beteheti azt a virtuális kosárba. A kosárba helyezett összes termék megtekintéséhez kattintson a Nézet gombra. Itt újból ellenőrizheti a termékleírásokat.

Rendelés (kosár)

Itt ellenőrizze a rendelés helyességét, a mennyiségeket és az árat, valamint a szállítási költségeket és a rendelés végértékét ami automatikusan generálódik.

A következő lépésben lehetősége van :

  • hitelesítéséhez - ha már vásárolt üzletünkből, kérjük, írja be a regisztráción megadott e-mail címet és jelszót.
  • regisztrálni - írja be a vásárláshoz szükséges személyes adatait, amelyeket a rendszer menteni fog a következő vásárlásokhoz való felhasználáshoz.

Válassza ki a kézbesítési módot (futárral történő kézbesítés), illetve a fizetési módot (fizetés utánvéttel, banki átutalás). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor kattintson a "Megrendelés" gombra.

Mikor fejeződik be a rendelés?

A megrendelés feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Minden megrendeléshez visszaigazolást küldünk e-mailben. A megrendelés elindítását követően automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés futárnak való átadásáról, és (később) egy e-mailt arról,hogy hogyan tudja nyomon követni a csomagot míg önhöz ér. A telefonos pontosítás érdekében kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal vagy az e-mailben szereplő telefonszámok egyikével.

Hogyan lehet megváltoztatni vagy törölni a megrendelést?

A megrendelést módosíthatja vagy törölheti annak feldolgozási állapotától és igényeitől függően.

Az Online bevitt számlázási adatok megváltoztathatóak a megrendelés teljesítése előtt, mielőtt a "Megrendelés" gombot megnyomná. A rendelés regisztrálásakor automatikus e-mailt fog kapni a megrendelés felvételével kapcsolatosan. Ha a rendelés teljesül, a számlázási adatok módosítása a kezdeti számla törlését vonja maga után és új számlát állítunk ki.

Az online megrendelést módosíthatja vagy visszavonhatja annak megkezdéséig, vagyis amikor megkapja az e-mailt a csomagkövetési linkkel.

A megrendelést később csak írásban lehet módosítani e-mailben ([email protected]).

Hogyan fizethetek?

A megrendelés teljesítése előtt kiválaszthatja a fizetési módot:

  • utánvétel: készpénzzel fizet a kiszállításkor;
  • fizetés banki átutalással.

Mik a szállitási költségek?

  • 0 (nulla) Forint, ha a rendelés értéke meghaladja a 20.000 Forintot (áfával együtt).
  • 1900 Forint (áfával együtt) 20.000 Forintot meg nem haladó rendelések esetén.

Mikor történik a kézbesítés?

Szállítási idő átlagosan 48-72 óra a rendelés feladása után.

Hogyan lehet visszaküldeni egy terméket?

A terméket csak az eredeti csomagolásban, mennyiségi és minőségi különbségek nélkül lehet visszaküldeni.

Joga van a megrendelés kézbesítése után 14 munkanapon belül a vásárlástól elállni és a termékeket a bontatlan állapotban visszaküldeni. A szálítási költségek a vásárlót terhelik. Ebben az esetben a rendelés visszakerül hozzánk, mi pedig azt követően, hogy a kollégák jóváhagyták a visszatérítéseket, 14 munkanapon belül visszatérítjük a befizetett összeget az ön által megjelölt bankszámlára. Ön köteles írásban az [email protected] e-mail címre a következőket elküldeni: vezetéknév, keresztnév, rendelés / számla szám és egy bankszámlaszám, ahol ellenőrizheti a visszatérített termék (ek) értékét. Ha a terméket / termékeket nem szállítják vissza tökéletes állapotban, minden tartozékkal és csomagolással együtt, fenntartjuk a jogot az elállás megtagadására.

Bármilyen más kérdése lenne, vegye fel velünk a kapcsolatot ITT.